نشان جاودان

 آری آغاز عشق است ، تنها نشانه جاودان این جهان .

واژه ای خاص که آفریده شد تا وجود آدمی را برای ابد تسخیر سازد .

پروردگار آدم را از مشتی خاک برگرفت و از خود در او دمید

ویقینا هرکه پروردگار در او بدمد عاشق می شود

بی شک برترین هدف آفرینش عشق است

و والاترین وظیفه ادم عاشقی است

او می فرماید : شما آفریده شدید تا عاشق باشید و تنها آزمونتان

همین است .

ونیز عشق مجال سخن گفتن است بامن ،پس با من گفتگو کنید .

عشق همان مجعزه ایست که خاک را به نور بدل می سازد .

عشق نام من است و نام دیگر آدم .

پس به سوی من آئید که برترین شما عاشقترین شماست .

پس بار پروردگارا : از من هر آنچه دارم و هرآنچه خواهی بگیر

باشد که دنیای فانی و بهشت ابدی را نداشته باشم ،

اما نباشد ، هرگز نباشد ، که در قلبم عشق نباشد .

                                                  هرگز نباشد .

امید که تا اخرین روز خدا سینه ای بی عشق مباد ، آمین .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : awaiting |
  • آسمان
  • سبزک